Innebandy och värsta grejen

Idag har jag spelat innebandy, förra söndagen spelade jag också innebandy. Alltså kan man dra två slutsatser:
Jag gillar innebandy och jag spelar innebandy på söndagar.
Det här var i stort sett ett konstaterande av att innebandy är roligt.

Nu fick jag plöstligt orden vinballe och rövhatt på hjärnan. Det är en intressant upplevelse då jag bara vill skriva vinballe och rövhatt hela tiden. Lite läskigt, rövhatt vinballe.

Hur som helst, jag är trött så jag ska inte skriva särskilt mycket. Men jag säger så här, det är värsta grejen på g för mig. Ska göra lite grejer och hålla tummarna och sen kan det mycket väl bli jävligt roligt att vara jag ett tag framöver :D

Men nu ska jag äta en banan eller tre.
Sug rövhatt eller vinballe :)

Vilda, kom hem

Kommentarer
Postat av: NewDeer

Innebandy...

2008-04-24 @ 16:43:09
Postat av: Sofie

hey you! Jag fyller år i helgen och jag tycker att vi ska hitta på en massa kul!

2008-05-11 @ 21:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0