Titta han bloggar!


Efter att, återigen, ha fått en mängd krav om att jag borde uppdatera bloggen så hade jag inget val utan det var bara att köra på.
Så vad har hänt på sistone?
Letar fortfarande jobb, ska på intervju imorgon, behöver pengar, behöver åka till Fjällbacka för att visa Vildas mamma att jag är typ bra :p
Håller på att planera det sista inför ett musikcafé jag anordnar tillsammans med UngdomsledarJenny i kyrkan på fredag. Hoppas det blir jävligt nice, eller iaf bättre än det förra :p
Utöver det så har jag börjat spela en hel del nätpoker på senaste tiden. Och jag blir bättre och bättre ju mer jag spelar.

Det ryktades om att det är IRL-poker på g på lördag, ska bli soft att lira lite mer seriöst IRL än de senaste gångerna som har slutat med alldeles för mycket sprit och alldeles för få minnen.

Det som sammankopplar IRL-pokern med att jag ska på derby på måndag där Stolta AIK möter bajen, är min vän Micklers. Ty det är han som sa att jag borde vara med på pokern och det var när han var här för någon dag sen som vi kom fram till att vi borde gå på fotboll. Så på måndag blir det jag, Micklers och två av hans systrar som går på derby.
Det som är roligt med det är att jag och en av Micklers systrar är rätttrogna medans de andra håller på bajen. Kan och lär bli roligt, så länge Gnaget skärper sig och spelar bra.
Men nu ska jag borsta tänderna.
På genröv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0