Dåliga avtal, tv-spel och en tomatsås

Dagen har inte bjudit på några större överraskningar.
Min rocker var på sin första, och som det visade sig sista, dag på jobbet idag.
Tydligen så "sög det penis" och "avtalen var helt jävla ruttna för de anställda". Så jag är glad att han började två dagar innan mig. Efter att ha fått de nyheterna så skickade jag iväg lite nya arbetsansökningar med hopp om jobb, pengar och mer pengar. Vi får se vad som händer.

Utöver det så har jag mest spelat Soul Calibur 2 på PS2'an, sörjt min Xbox360 som är i Tyskland och sms'at lite med Vilda. Vilda som f.ö. borde komma hem nu.

Vem är då Vilda undrar ni? Kom igen, jag vet att ni undrar det.
Vilda är en styck vacker flicka som bor alldeles för långt ifrån mig för att det ska vara roligt.
Det är allt jag kommer nämna om Vilda nu, innan jag har kollat med henne om jag får nämna henne mer alltså.

Sen kommer vi till sista delen av min rubrik. En tomatsås.
Jag ska ikväll göra min underbara tomatsås som ska stå och koka i minst en timme. Sen ska jag lägga till stekt köttfärs och därigenom får köttfärssås. Ser ni det logiska i den uträkningen?.

Och sen tar vi en lista:

Dagens sås: Tomat
Dagens rocker: Min
Dagens mustasch: Hitler
Dagens låt: Breaking Benjamin - Dance With The Devil
Dagens ras: Mexikaner
Dagens person: Jag

Och nu börjar jag laga sås. Auf Widerkön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0