En tanke om dagens blogartikel i Metro

Det här landet är på väg helt åt helvete.
Detta insåg jag efter att ha läst en artikel i dagens metro om Sveriges mest populära bloggar. Föga förvånande så är de tre mest lästa bloggarna tre tjejer som inte verkar ge något särskilt intelligent intryck, ser ut som hämtade från porrfilmsaffischer och de har alla det gemensamma att de skriver om mode och shopping.
De anser själva att de är en bra förebild för unga tjejer, eller vad fan de nu sa.
Och det var något av det mest korkade jag har läst på väldigt länge.
Vad är det för värld vi lever i om unga tjejer hämtar instruktioner för sina liv från nån blond idiot som bloggar om muffins, kläder och MUF?
Det här är ännu ett bevis på min teori om att det är de största idioterna som hörs mest. Tro mig, jag är en av dem, det stämmer.
Alltså, jag är ingen blond bimbo med löstuttar men jag är en idiot.
Hur som helst, tillbaka till ilskan.
Det här är början på den totala nedgången av dagens tjejer och morgondagens kvinnor.
Visst finns det säkert killar som vill ha såna tjejer. Tomma skal men ungefär lika mycket innehåll som en tom mugg kaffe.
Men det finns en jävla massa snubbar som inte vill ha det.
Snubbar som vill ha en normal tjej. Som ska vara av kött och blod, inte plast och silikon.
En tjej som inte anser att alla borde läsa om vad hon shoppar eller nåt sånt.
En normal tjej helt enkelt.
Jag vill iaf ha en sån.

Men vad ska man göra, idioterna styr världen, tyvärr fel idioter.

Dagens låt: Röyksopp - Eple.
Varför? Bandnamnet är roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0