Jag har tänkt till lite

Och kommit på en del saker jag behöver för att göra mitt liv roligare.

  • Vingar. För det första så vill jag kunna flyga, detta för att kunna ta mig fram snabbare samt spotta på folk och sen försvinna. Sen så vill jag kunna slå till folk med mina vingar om jag har händerna i fickan men samtidigt behöver slå på någon. En tredje anledning är att jag inbillar mig att jag skulle se ut lite som ett väldigt stort ägg med fjädrar om jag slöt mina fjädrar runt mig.

  • 37 stycken trädgårdstomtar. Huvudanledningen här är att det vore en perfekt present att ta med till värden om det är fest. Liksom, "tack för att jag får komma hit och röja en hel kväll, ta en tomte". Det vore även väldigt häftigt att glida runt i lägenheten bland en massa trädgårdstomtar och känna mig som en jätte.

  • En rosa stol. För de där ögonblicken då man behöver komma i kontakt med sin feminina sida.

  • En life-size pappfigur av Michael J Fox från Tillbaka till Framtiden. Detta för att kunna spela upp scener från filmen utan att jag känner mig konstig.

  • Ett manus från Tillbaka till Framtiden. Varför? Se punkt 4

  • En turban. För att kunna skrika Jihad med lite feeling när Jehovas ringer på.

  • Förmågan att skriva vettiga saker. För att undvika inlägg av den här typen.

Nu vankas det UFC 81 på min dator. På genkön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0