Jobb och trött

Fick idag veta att jag fick ett jobb som säljare, då det var 100% provisionsbaserad lön så tackade jag nej till det.
Var på anställningsintervju för ett jobb som värvare till Läkare Utan Gränser. Kan bli intressant, har nån intervju på måndag för vad jag tror är ett till säljarjobb. Minns fan inte vad för jobb jag har sökt.

Sen så är jag väldigt trött just nu. Och det är jobbigt för jag måste diska och göra middag och sen titta på semifinalen i På Spåret. Så jävla bra serie alltså.

Men nu blir det mer prat med Vilda, som ska vara elak och åka till fjällen imorgon, medans Chris Montez - Let's Dance spelas i mina högtalare, vad fan det nu är för låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0