Matlagning och hushållssysslor i kalsonger

Jag är bra på att laga mat. Så enkelt är det, om inte annat så märks det när man träffar mig.
Men de senaste dagarna så har jag överraskat mig själv.
I måndags så fick jag till en så fruktansvärt god potatis och purjolökssoppa så att jag nästan fick stånd.
Och i tisdags gjorde jag en lasagne som var värd den tid det tog att göra den (c:a 1½ timme).
Jag känner mig som en så bra människa helt enkelt.
Och nästa punkt bara förstärker det. Att göra hushållssysslor i kalsongerna är något riktigt episkt.
Det förhöjer liksom känslan av att göra något bra om man gör det i kalsonger.
Och appropå kalsonger så vankas det tydligen sjömansfest på lördag hos Frallan och JP.
Jag hoppas på trevligt umgänge och en fest som man minns långt efteråt. Eller inte alls. Den som lever får se.

Slutligen vill jag säga att Vilda borde komma hem igen då det är väldigt tråkigt när hon är borta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0