Poker, flaskor och dagen efter-misär

Det här blir ett kortfattat inlägg eftersom ni med rubrikens hjälp borde förstå att det just nu är dagen efter.
Igår var det poker, några av grabbarna var här.
Embryo-M, Flint-W, Negerjävel-J och Mullvads-J.
Det började rätt chill med poker, musik i bakgrunden, skön stämning och lite dricka.
Sen så gick det lite överstyr.
Ungefär här så slutar jag minnas saker förutom några brottstycken med uttal från Embryo-M och lite så.
Men det gick tydligen som det brukar fast jävligt mycket värre. Total snefylla med andra ord.
Vaknade upp i morse till en något ommöblerad lägenhet, tomma flaskor och burkar överallt och en diger samtalslista på mobilen.
Inte direkt en toppendag.
Sen var det dags att åka pendeltåg en stund. Trodde jag. Men inte fan gick tågen som de skulle. Snuten hade stoppat all spårtrafik vid Flempan så det var bara att sitta på tåget och se dum ut.
Men på ståget var Ryssen så vi satt och hade jävligt kul, han är nazist.
Sen kom jag hem för några timmar sen och jag är både hungrig och illamående på samma gång.
Riktigt sjukt helt enkelt. Nu blir det Brämhultsjuice och tv.
På genröv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0