Rocker, jobb och Electrotool

Dagen spenderades som brukligt på ett inte alltför stressande sätt.
Fick upp mig själv en stund efter 10 i morse. Kliade mig på de ställen som behöver bli kliade när man vaknar och fortsatte göra det alla arbetslösa behöver göra när de vaknar.
Satte på skärmen till datorn. För givetvis stänger man inte av datorn när man sover, då måste man ju vänta flera sekunder på att datorn ska startas upp innan man kan börja göra ingenting där.

Hur som helst, efter datorskärmsstart så blev det lite naket då det steppades in i dusch.
Men ja, det är säkert olagligt att beskriva duschen närmare så jag skiter i det.
Efter dusch blev det frukost och lite tecknat på datorn. Sen blev det ett samtal med rockern där det bestämdes att jag skulle hedra honom med ett besök under dagen.
Sagt och gjort, det åktes buss, lästes Metro och reagerade över olika former av idioti i tidningen.
När jag kom fram till rockern så skulle han precis ringa till samma ställe där jag fick jobb igår, eftersom jag hade tipsat honom om det.
Så jag la mig på hans nybäddade säng och tänkte på tuttar tills han hade pratat färdigt.
Och ja, ni gissade rätt, jag och rockern ska jobba på samma ställe.
Han börjar redan imorgon och jag börjar på måndag.
Varför är det så undrar ni? Enbart för att jag kan göra så att det blir så.
Efter det så kommer vi till den tredje delen av rubriken. Electrotool. Vad är då detta Electrotool?
Jo det kan jag tala om för er, det är en gul grej i tv-spel Timesplitters: Future Perfect. Där man spelar en skallig anabolabiff till snubbe i thights som åker runt i tiden och dödar saker för att typ rädda nånting.
Det är hur som helst ett jävligt roligt spel som jag och min rocker är ytterst kungliga på.

Sen kom jag hem, jävlades lite med folk och hamnade här för att uppdatera den här.
Så nu försöker jag bara komma på något roligt att skriva också men det går fan inte. Hela stressen med det amerikanska presidentvalet tar kål på mig. Jag kan inte äta, inte sova, inte dricka, inte klä på mig (så tre dåliga saker och en bra alltså) förens jag vet hur det slutar.
Eller ja, egentligen så skiter jag i USA eftersom jag inte bor där men fatta hur seriöst det där lät alltså.

Kön and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0