Sjuk, bröd och Oz

Ja, jag är sjuk.
Närmare bestämt förkyld.
Och eftersom jag är kille så innebär det obeskrivligt lidande och att det är mer synd om mig än någon annan i världen.
Så FUCK YOU Irak! Det är mer synd om mig :(

Vad gör man då när man är en NakenBumbi som är förkyld?
Jo man börjar med att ägna hela dagen åt att titta på Oz.
Denna underbara serie som handlar om manlig våldtäkt, droger och ett fängelse där allt händer.
Jag älskar den serien.

Utöver det så har jag bakat bröd eftersom jag hade jäst hemma.
Det blev ett riktigt gott bröd vilket innebär att jag är bäst på att baka.
Så FUCK YOU alla andra sjuka människor! Jag är bättre än er för jag orkar baka trots min kamp mot sjukdomen!
FUCK YOU alla!

Jag orkar inte uppdatera bloggen mer just nu utan jag skrev bara för att Issa sa det.
Så jag hoppas du är nöjd nu :)

Och sen vill jag att Vilda ska komma hem! Nu! Det är tråkigt utan dig!

Kommentarer
Postat av: Issa

wii, tack du snälle...man? pojke? kille? tok? :D

2008-03-20 @ 22:01:46
URL: http://emoissa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0