Life or something like it

Ännu ett uppdatering av denna sällan fräscha pärla i denna musselbank som är Internet.

Vad har hänt i mitt liv sen senast?

Jag har jobbat en massa, haft en del semester och försökt finna tid till att umgås med mina vänner. Jag har även hunnit fylla år så nu är jag hela 23, känner ingen skillnad alls men ändå, en skåra till i bältet helt enkelt.

Sen så har det tagit slut mellan mig och Vilda. Det funkade helt enkelt inte längre då vi var alldeles för olika varandra och jag kände att vi båda behövde andra saker.

Så jag får yttra ett tack till mina vänner som har lyssnat när jag har pratat och som har förstått mig.

Ett speciellt tack till Micke, Jenny, Månsson, Jelican och min bror Henric. Ni är guld, det vet ni.

 

Nu känns det som om jag har öppnat mig ovanligt mycket. Det känns konstigt, som att man precis ska spy, det hinner halvvägs innan det glider ner igen. Lite konstigt men man känner sig lättad efteråt.

Det var allt för nu bestämde jag precis. 

Stay black


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0